AMO Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg satt på Forsvarets sider og leste artikler, og gikk inn på en artikkel på Luftforsvarets seksjon: Jul ved Siauliai - Forsvarsnett Jeg synes Luftforsvaret skal ha mye ros for dette. Det rører å lese sånt, og viser at man alltids kan hjelpe til. Det bør inspirere flere av oss, og også meg selv, til å tenke på mer enn oss selv i disse juletider God jul! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Slikt veldedig arbeid settes det utrolig stor pris på, ikke bare av de som mottar hjelpen og omtanken, men også av andre som engasjerer seg. Slike besøk og bidrag til andre land er nødvendig, spessielt fra land med den velstanden vi har. Selv har jeg forelsket meg i SAS sitt bidrag, www.juleflyet.info og skulle det bli aktuelt med jobb i dette selskapet så vil det uten tvil være ett mål for meg å kunne bli med på en av turene deres! Slike bidrag som dette burde det bli flere av, en stor takk går til de som er med på slikt! Siter
Thomas Hjelset Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Både SAS og Luftforsvaret sitt arbeid er arbeid som varmer i julekulden! Veldig bra av begge to at de gjør dette viktige arbeidet! Thumbs up for SAS og Luftforsvaret Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Dette opplegget hjalp mye på min julestemning, som ikke var helt på topp her nede. Var en fin opplevelse å få være med på. Har selv også vært med å skrudd opp de nye lampene der, og de trengtes. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Dette opplegget hjalp mye på min julestemning' date=' som ikke var helt på topp her nede. Var en fin opplevelse å få være med på. Har selv også vært med å skrudd opp de nye lampene der, og de trengtes. [/quote'] Er du på tur? Siter
Martin Floor Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Ja det er fantastisk når mennesker ofrer sin egen vilje for å hjelpe andre. Det trenger slettes ikke å være begrenset til juletiden. God Jul og Godt Nytt År da! Siter
Roald Hansen Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Selv har jeg forelsket meg i SAS sitt bidrag' date=' www.juleflyet.info og skulle det bli aktuelt med jobb i dette selskapet så vil det uten tvil være ett mål for meg å kunne bli med på en av turene deres! [/quote'] All credit til SAS Norge som viderefører tradisjonen fra gamle Braathens - se lederen i papirutgaven av flymagasinet til SAS for desember 07 "som du finner i stollommen foran deg". Ideen kom vel opprinnelig fra Tord Tangvik - se bokanbefaling fra Olav for noen dager siden. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Kan trekke frem denne også... SAS Norge steppet inn med fly og crew siden de norske hercules hadde en litt dårlig status da det var kommet til den årlige turen for Kreftsyke Barn. http://www.mil.no/luft/start/article.jhtml?articleID=145817 Merk flynytt-redaktøren på det nederste bildet! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.