Gå til innhold

Luftforsvaret viser sin juleånd


AMO

Anbefalte innlegg

Jeg satt på Forsvarets sider og leste artikler, og gikk inn på en artikkel på Luftforsvarets seksjon:

 

Jul ved Siauliai - Forsvarsnett

 

Jeg synes Luftforsvaret skal ha mye ros for dette. Det rører å lese sånt, og viser at man alltids kan hjelpe til. Det bør inspirere flere av oss, og også meg selv, til å tenke på mer enn oss selv i disse juletider :)

 

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt veldedig arbeid settes det utrolig stor pris på, ikke bare av de som mottar hjelpen og omtanken, men også av andre som engasjerer seg.

 

Slike besøk og bidrag til andre land er nødvendig, spessielt fra land med den velstanden vi har.

 

Selv har jeg forelsket meg i SAS sitt bidrag, www.juleflyet.info og skulle det bli aktuelt med jobb i dette selskapet så vil det uten tvil være ett mål for meg å kunne bli med på en av turene deres!

 

Slike bidrag som dette burde det bli flere av, en stor takk går til de som er med på slikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg forelsket meg i SAS sitt bidrag' date=' www.juleflyet.info og skulle det bli aktuelt med jobb i dette selskapet så vil det uten tvil være ett mål for meg å kunne bli med på en av turene deres! [/quote']

All credit til SAS Norge som viderefører tradisjonen fra gamle Braathens - se lederen i papirutgaven av flymagasinet til SAS for desember 07 "som du finner i stollommen foran deg". Ideen kom vel opprinnelig fra Tord Tangvik - se bokanbefaling fra Olav for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...