Alexander Storvig Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har sett et par filmer på youtube av ting man kan gjøre med en wii kontroll. Må si at det er veldig imponerende, og en wii remote koster ikke all verden. Blir nesten som Track-IR denne: Og så kan man gjøre andre ting med denne wii kontrolleren også, som fks dette: Kan dette være noe for oss simmere? For cockpit byggere? Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Utrolig tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Flink fyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Har sett på flere av mulighetene nå, og jeg blir mer og mer imponert: Denne er da utrolig tøff: Og denne er også tøff: Helt utrolig hva man får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skikkelig stilig, Tror jeg skal prøve å finne mer fra han der, se om jeg kan få til det samme med min Wii. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Potensiale i massevis som et hobby-alternativ til Track-IR. IR-LEDs får du billig på DealExtreme.com (gratis frakt). Denne viser konseptet jeg tenker på meget godt (hentet fra første post): "Alt" som kreves, er litt kreativ programmering . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jøss! Må si jeg virkelig ble imponert over alsidigheten her. Så utrolig mye "gadget" ut av noe så lite, ja, det hjelper å ha litt innsikt på emnet ser det ut som! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En Wii kontroll koster bare en 100 lapp på ebay. For en 150kr så har du alt du trenger for og gjøre det han gjør.(utenom projectoren) Programvaren har han gitt ut gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har han beskrevet noe sted hvordan han har koblet WiiMoten til PCen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Har han beskrevet noe sted hvordan han har koblet WiiMoten til PCen? Hørte noe om Bluetooth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jepp, det er bluetooth. Har prøvd dette selv og det er sinsykt kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.