Gå til innhold

F-16 over Oslo i dag!


O85_

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

Noen som la merke til F-16 formasjonen over Oslo i dag ca kl 19.45 [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Jeg så det i hvertfall [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Det jeg lurte på er om noen har fått tatt opp sendingene?? og hvilken freq de eventuelt har brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en flott formasjon med 4 F-16 som kom feiende over karl johan i perfekt timing til når kronprinsparet kom ut på balkongen etter bryllupet.

For meg så var det nesten et bedre syn enn det jeg så på balkongen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Pilestredet i 6 etg. og så formasjonen på TV og løp ut på verandaen, et øyeblikk senere så jeg de fire F-16 flyene og de fløy nesten så nærme at jeg kunne ta på dem..... Kjempe kult..

Mvh

Tormod Ihlen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...