O85_ Skrevet 25. august 2001 Del Skrevet 25. august 2001 Hallo alle sammen! Noen som la merke til F-16 formasjonen over Oslo i dag ca kl 19.45 [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Jeg så det i hvertfall [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Det jeg lurte på er om noen har fått tatt opp sendingene?? og hvilken freq de eventuelt har brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 25. august 2001 Del Skrevet 25. august 2001 Jonas, Fikk ikke tatt opp noe, men de kalte seg : 'Eagle One' og var på 119.65 det meste av tiden.. Mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 25. august 2001 Forfatter Del Skrevet 25. august 2001 ok,tenkte meg at de brukte 119.65 oxo. fikk ikke hørt noe da [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Takk for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Saksvold Skrevet 25. august 2001 Del Skrevet 25. august 2001 Virket som de "jobbet" med formasjonen over Greverud(der bor jeg...Oslo syd-øst), før de 15 min. etterpå dukket opp på TV-skjermen... GS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 25. august 2001 Forfatter Del Skrevet 25. august 2001 Vell tror de var noe angående Kronprins Brullupet... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 26. august 2001 Del Skrevet 26. august 2001 Joda, det var jo en del av bryllups-arrangementet. Jeg så formasjonen på TV, og fem-åtte minutter senere kom de i høy fart over huset vårt, som ligger ca. 3 mil sør for Oslo. En meget artig opplevelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 26. august 2001 Del Skrevet 26. august 2001 Det var en flott formasjon med 4 F-16 som kom feiende over karl johan i perfekt timing til når kronprinsparet kom ut på balkongen etter bryllupet. For meg så var det nesten et bedre syn enn det jeg så på balkongen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Ihlen Skrevet 27. august 2001 Del Skrevet 27. august 2001 Jeg bor i Pilestredet i 6 etg. og så formasjonen på TV og løp ut på verandaen, et øyeblikk senere så jeg de fire F-16 flyene og de fløy nesten så nærme at jeg kunne ta på dem..... Kjempe kult.. Mvh Tormod Ihlen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 27. august 2001 Del Skrevet 27. august 2001 da skulle du vært på jarlsberg i helgen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.