Bjørn Erik Stensby Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://home.online.no/~bjstensb/artimages/A330-300%20LANDING%20AT%20TOBAGO.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bra landing, men skal innrømme at jeg fikk frysninger på slutten når jeg leste "MAKED BY".. Brrr!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Pen landing, men kjedelig film. Det engelske ordet make skal bøyes til made i fortid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Pen landing' date=' men kjedelig film. Det engelske ordet make skal bøyes til made i fortid... [/quote'] Seriøst? :grin: Liten frekkis på en onsdagskveld, ta det med et smil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fin film det der, så nesten ut som den var fra virkeligheten syns jeg. Så ut som du klarte å stoppe på godt under 800 meter der også, så det merktes sikkert godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hmmm... Det balanseroret så ikke ut til å være i helt riktig posisjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Å joda Stian, denne store bussen har nemlig flaperons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fin film det der' date=' så nesten ut som den var fra virkeligheten syns jeg. Så ut som du klarte å stoppe på godt under 800 meter der også, så det merktes sikkert godt. [/quote'] Kan ha noe med at han kjørte motoren i revers helt til han stod stille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Stensby Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Takk for kommentarer. Dere får virkelig unnskylde skrivefeilen. Ble selv klar over det, etter at jeg hadde laget den ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Å joda Stian' date=' denne store bussen har nemlig flaperons. Da er jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.