Gå til innhold

"Dream" - Piper Cub i FS2002


Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist venner!

 

For litt siden begynte det å gå opp for meg at det snart er på tide å bidra litt på denne delen av forumet igjen etter slike varme kommentarer fra min forrige film.

 

Jeg har derfor valgt å prøve igjen, denne gangen i litt lettere format om man tørr si. Flytypen jeg har brukt denne gangen er en Piper Cub, og musikken er atskillig mer drømmeaktig enn sist gang.

 

Alle bildene er uredigerte i den forstand, med unntak av noen av de siste bildene. Alle bildene er hentet ut fra arkivet fra noen turer jeg har hatt tidligere, og alle er fløyet på min trofaste følgesvenn FS2002!!

 

Litt vemodig er dette, da dette er den nest siste videoen jeg vil lage med stilbilder fra FS2002! Den siste vil komme i januar.

 

------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg foreslår derfor at du slår av lyset i rommet, skrur opp volumet bittelittegrann, SÅNN JA! Setter deg godt tilbake i stolen, lar filmen buffre ferdig og trykker PLAY!

 

Enjoy my dream;

 

NNrJK7kXadw

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...