Johan Luiggi Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Har gjort ferdig videoen min: tvAWMl3x5ns Som tittelen sier sâ er dette en julefilm lagd med FSX og en julenisse slede jeg lasta ned fra Flightsim.com. Kom gjerne med kommentare om hva jeg kan gjöre bedre, for jeg kommer til â trenge det nâr jeg gâr lös pâ den störste videoen jeg har laget. Siter
Sindre Holberg Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Grei film.. Et par tips: 1. Ikke/skru ned motorlyden 2. Bruk overganger 3. Prøv snø istedet for regn, kommer ikke i julestemning med regn vettu Stå på du! Siter
Johan Luiggi Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Faktisk sâ er det snö det er i videoen, brukte Winter Wonderland themet i FSX, tror bare at det er et problem med at snöen faller litt fort. EDIT:Glemte â slâ av lydopptak i fraps. Overganger kan jeg da alltids fikse! Siter
Magnus Eliassen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Og rulleteksten behøver ikke å vare i 1/3 av filmen, særlig ikke når filmen er på 3 minutt. Det holder med 10 sek, der det står hvem som har laget den, hvilket fly, sim osv. Siter
Louis Grube Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Har du fått tillatelse til å bruke sangen??? Troer det er copyright kun tillatt til privat bruk :grin: Siter
Louis Grube Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Grei film.. Et par tips: 1. Ikke/skru ned motorlyden 2. Bruk overganger 3. Prøv snø istedet for regn' date=' kommer ikke i julestemning med regn vettu Stå på du! [/quote'] Snø var noe som falt da vi var barn.....global warming har gjort slutt på dette og regisør har her etter min mening gjort det riktige ved ikke å skabe falske relasjoner om julestemning. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Artig liten filmsnutt, likte den godt selv om jet-sleigh vel forurenser mer enn Rudolf og vennene hans. Ja hvor er de forresten, de er vel ikke blitt til nissesteik? Siter
Johan Luiggi Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Nei Rudolf og vennene hans ble ikke til steik, de ble syke för avreise og en av dem kom seg ikke gjennom den strenge sikkerhetskontrollen! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Les under innlegget hvor du lurte på hvilken musikk du skulle bruke i denne videoen. Når man skal lage en video synes jeg det ligger stor viktighet at vinklene og overgangene mellom sted A-B går mykt og at alt stemmer med musikken. Min erfaring er at man må bygge filmen opp på bakgrunn av musikken, ikke andre veien. Mørke skaper ikke stemning, få til så mye lys som mulig. Velger du uansett å filme om natten bør du iallefall sørge for at det er "overdreven" lysbruk! Lykke til med neste prosjekt. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Faktisk sâ er det snö det er i videoen' date=' brukte Winter Wonderland themet i FSX, tror bare at det er et problem med at snöen faller litt fort. EDIT:Glemte â slâ av lydopptak i fraps. Overganger kan jeg da alltids fikse! [/quote'] Har akkurat samme problemet med snøen. Hvorfor i svarte skjer det? Irriterende... Siter
Vegard Mardahl Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kanskje det er varmt i lufta så snøen smelter før den når bakken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.