Bjørn Heggebø Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Eg spiller fsx men har lyst på et jagerfly spill. Nymoderene fly. Har dere noen tips til ett bra spill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lock On Modern Air Combat og Falcon 4.0 Allied Forces er vel det beste ein har per dags dato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Heggebø Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 hvilket av dem er best? er det store forskjeller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Om du er ute etter god grafikk og "okay" realisme og gameplay så er Lock On veldig bra. Er du derimot ute etter systemsimulering og skikkelig god gameplay men ikkje bryr deg så ekstremt om grafikk få er Falcon 4.0 hakket betre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Heggebø Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ok. Takk for svar så får se hva eg skaffer meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis du er interessert i en hardcore realisme og en F-16-sim på linje (av og til hakket råere) enn simulatorene på henholdvis Ørlandet eller Bodø: Falcon 4/F4: Allied Force. Er du ikke SÅ hardcore, men heller vil kjøre litt mer "hopp inn og ta av" uten måtte pugge manual å miste så mye av kamprealismen samt ha flere fly å velge mellom: Lock On/LO:Flaming Cliffs. Forskjellen er også det at Falcon kanskje ikke er like nybegynnervennlig som Lock On er. Ikke misforstå, Lock On er vanskelig nok i seg selv (enhver som har flydd en SU-25 på SEAD skjønner hva jeg snakker om ), men avionikken er ikke like realistisk som den er i Falcon 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vet ikke jeg... synes vel at analog kopi av cockpit'en er bedre enn en cockpit der nesten alle systemer er simulert Men min favoritt er F4 Allied force, om jeg da ei blir skutt ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg ville anbefalt Lock-On, dog med forutsetningen at du også skaffer deg utvidelsespakken Flaming Cliffs (kjøper du pakka som heter "Lock-On Gold" får du begge). Falcon 4 er for all del et bra spill, men det er ti år gammelt, og det synes...i tillegg syns jeg hele feelingen i Lock-On er bedre, man har en litt mer "levende" verden å fly rundt i, biler putrer rundt på veiene, seilbåter ligger og dupper i vannet, tog kjører i mellom de forskjellige byene osv. Men, det hele er en smakssak, liker du vestlige maskiner og simulering av forskjellige instrumenter, og det tekniske ikke er viktig for deg, så gå for Falcon 4. Om du vil ha kurrant grafikk, og har lyst til å fly litt mer eksotiske maskiner enn F-16, så gå for Lock-On. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Med fare for å gå off topic... Noen som har spilt, og som husker denne? KNIGHTS OF THE SKY http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/simulations/games_i_o/knights_of_the_sky.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Olav Løvaas Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Knights of the sky..... Amiga 500 og 1200 fra 199x?? til litt seinere på tiåret. Takk for link, det varma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.