Gå til innhold

Lys i mørketida.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det blir kanskje mye F-18 for tiden, men "Shockwave" har utvidet det flotte, lille addon`et "3D-lights", og da valgte jeg tilfeldigvis dette flyet for å teste lysforholdene. At det også var måneskinn og halvmørkt forringet ikke stemningen. Tok turen fra Bardufoss til Tromsø på mårrakvisten.

 

n1-1.jpg

n2-1.jpg

n3-1.jpg

n4-1.jpg

n5-1.jpg

n6-1.jpg

n7-1.jpg

n8-1.jpg

n9-1.jpg

n10-1.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det!!!!!.......

Du er ikke bare tidlig oppe - du flyr jammen hele natten også!

 

Jammen fikk jeg julestemning nå. Nydelig var det. :grin:

Shockwave lysene krever vel at bloom er aktivert? (Har slått av denne funksjonen, og sparer vel bitte lite grann fps på det....)

 

F-18 kan vel også være noe å tenke på for formasjonsflygingen vår.....

Skal prøve å finne litt mer ut om funksjonaliteten på DDIs i denne modellen. Skulle gjerne hatt litt mer kontroll på disse. Leter også etter ILS toggle - denne gir mer info i de digitale instrumentene........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker og bukker folkens :D .

 

 

Ernst!! Du øydelegg nattesøvnen min med dette!!

 

.........Du ska ikkje søva burt vinternatta, vettu :grin: .

 

 

Jammen fikk jeg julestemning nå. Nydelig var det.

Shockwave lysene krever vel at bloom er aktivert?

 

Jeg flyr uten "bloom" og Shockwave-lysene skinner som bare det. Og nå har de utvidet til flere fly, pluss at alle navigasjonslys m.m. har fått denne effekten. Det ser virkelig flott ut, og realismen øker mange hakk med disse lysene. På Shockwaves hjemmeside er det lagt ut cfg.-filer for massevis av flytyper, så det er enkelt å få realistiske lys på de fleste fly nå.

 

F-18 kan vel også være noe å tenke på for formasjonsflygingen vår.....

Javisst, vi fløy en del formasjonstrening med F-18 på det siste "treffet" vårt, og det gikk bra. Den er jo lett å manøvrere, men den krever også forsiktig håndtering, ellers mister man hverandre raskt av syne :grin: . Forresten en fantastisk artig erfaring å fly formasjon i MP på LAN-kobling, med jevn flyt helt uten lagg !!!! Har ikke prøvd over internett på lang tid, etter at de fleste MP-treff har blitt "lukkede møter".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ho ho, takker for fortsatt interesse for mine mørkeste sider :grin: .

 

hvilke specs har den kvantemekanikkmaskinen din?

 

.......omtrent som din maskin Stig Are, samme PCU, litt mindre RAM, litt tammere Grafikk-kort, noe svakere PSU......

 

en midelaldrene mann ifra Bodø

 

.......aaaalt for snilt Steinar, jeg er jo nesten halvgammel, og har ingen ærend mot Vesterålingene....... :grin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinpeisfaktoren henger fast å konstant på screenshotsene for tiden. Å du er ikke billig når du poengterer din ugang!!!

 

Første å siste bud før man åpner dine innlegg er å nøkke ut kabelen til skjermen. Bildene i seg selv lyser jo av seg selv opp hele kabinettet i glødende fargespektrer som man ikke trodde eksisterte! .. Og det verste av alt er at man ikke finner en eneste forsikringsording som dekker disse pene nattehimler med etterbrennerere i fjern å nær!

 

 

Siden forsikringen ikke dekker skader av F-18 så kan du like godt vise oss resten av bildene du har under dyna! Pc'en kan uansett ikke bærges fra den nedsmeltinga du har satt igang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...