Gå til innhold

Full rulle rundt Flesland...


Anbefalte innlegg

Hehe. Cessnaen min er vel ute av drift for tida. Må få renska opp i PC'n føreg legg inn Flightsim igjen. Og Då må eg heim til Windows CD'n min. Men over nyttår skal du ikkje sjå vekk ifrå at det er ein haug med folk ifrå FøniksHoppklubb so mer på besøk på Flesland :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er oppfattet at du har kontrollen på både den ene damen etter den andre.

Jeg er mere imponert over din psykiske tilstand som gang etter gang poster rundt her med de mest slagkraftige vinklinger og gjengivelser av din kvalitetstid. Det har den siste tid kommet et råskap over bildene på forumet som skal letes lenge etter.

Du er som vanlig å annse som en bombe i disse kretser.

Jeg synes rett å slett det er urimelig at oss vanlige borgere blir knytt sammen av alskens stropper og hvite menn, mens dere fortsatt går rundt i det fri å legaliserer deres virksomhet som om ingenting har ramlet i huet på oss!!

 

For å si det på godt norsk så var dette innlegget værdt en dobbelside i leksikonet på "Seriøsitet, FS, og forevigelsen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...