Gunnar van der Meeren Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vel, det er bare jeg som er på tur med en særs sprek og fotogen dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm... nesten glad eg ikkje var ute og lufta Cessnaen i kveld Gunnar. Trur nok eg hadde fått nakkekink og dårlege landingar ut av det haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Takker Torstein! Kan nok være klar med Cessnaen i morgen kveld, eller søndag kveld. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hehe. Cessnaen min er vel ute av drift for tida. Må få renska opp i PC'n føreg legg inn Flightsim igjen. Og Då må eg heim til Windows CD'n min. Men over nyttår skal du ikkje sjå vekk ifrå at det er ein haug med folk ifrå FøniksHoppklubb so mer på besøk på Flesland :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Satan, for noen bilder! Gunnar, pøs på med flere, for dette er en fryd for øyet! Det er nesten så jeg angrer på at jeg har bestilt gitarer og forsterkere for nesten 20 000 kroner, for jeg vil gjerne ha denne PC'en din :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 8. desember 2007 det er bare jeg som er på tur med en særs sprek og fotogen dame. He he he, det er mange spreke damer i Bergen, og her har du tydeligvis funnet den sprekeste av dem alle :grin: , da må man selvsagt benytte anledningen til å vise henne rundt i de flotte omgivelsene . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fantastisk flotte bilder Gunnar! PC skjermen er det nærmeste Flesland jeg kommer på et par uker, så takk for at du deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja det er oppfattet at du har kontrollen på både den ene damen etter den andre. Jeg er mere imponert over din psykiske tilstand som gang etter gang poster rundt her med de mest slagkraftige vinklinger og gjengivelser av din kvalitetstid. Det har den siste tid kommet et råskap over bildene på forumet som skal letes lenge etter. Du er som vanlig å annse som en bombe i disse kretser. Jeg synes rett å slett det er urimelig at oss vanlige borgere blir knytt sammen av alskens stropper og hvite menn, mens dere fortsatt går rundt i det fri å legaliserer deres virksomhet som om ingenting har ramlet i huet på oss!! For å si det på godt norsk så var dette innlegget værdt en dobbelside i leksikonet på "Seriøsitet, FS, og forevigelsen!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg legger merke til den detaljerte flymodellen men også det nydelige Flesland-scenery-et. Realistisk og detaljert Scenery, går ut fra at det er siste payware-versjon for FSX? Grafikken din er veldig bra, men særlig er bildevinklingen din bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Helt rått! *sikle* Litt nyskjerrig. Hva ligger din FPS på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Takker alle sammen! :grin: går ut fra at det er siste payware-versjon for FSX? Ja, det er Cloud9 sitt nydelige Flesland Scenery. Litt nyskjerrig. Hva ligger din FPS på? Den ligger jevnt over fra 25 -30 fps. Men jeg opplever også plutselige drop (over Flesland sceneryet) til 15 -16 fps. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.