Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 4. desember 2007 En liten reportasje om sliterne nederst på rangstigen. Det handler om oss som strøk i "Top Gun". Det hjalp ikke det spøtt at æ scoret høyt i luftkampene, når æ etterpå fløy inverted langs hovedgata i "Down Town". Og ikke var det formildende å bryte lydmuren i nærheten av hytta til stasjonssjefen heller. Så det bar raskeste veien tilbake til start, med litt forsiktig arbeidstrening som sjåfør for de høye herrer i NAVY`n. Men vi får se lyst på det, selv om dagene er lange, så får jeg tross alt sett meg litt om i Junaiten . Dagene starter som regel i grålysningen. Så bærer det avgårde til dagens første bestemmelsessted. Vi er innom mange baser, for å hente og bringe alle slags slitekanter. Nå har jeg selvsagt ikke lov å snakke om oppdragene, så bildene får tale for seg selv....... .......men dagene varer som regel til seinkveld, før man setter nesa tilbake mot hjembasen. Fremdeles handler det om FSXA og FEX. Flyet er det utmerkede freeware Beech King Air 300 fra AFG , egentlig laget for FS9, men som funker nesten like godt i FSX. Have a nice day. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er bra de satte deg til å fly skikkelige fly i alle fall Takker for showet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Morsomt tema! Er alt sceneryet inkludert i FSXA? Og hvor får man tak i navy painten til flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Herlige bilder av ett aldeles så nydelig fly. En robust maskin som blir brukt i mange tøffe oppdrag over det meste av verden, har til og med fløyet som Air-Force-One med tidligere amerikanske president Lyndon B.Johnson. Disse spennende bildene satte jeg virkelig pris på selv om du ikke har lov å si så mye om dette oppdraget. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Flotte bilete dette her av ein flott maskin. Typisk det militære at du ikkje har lov å seia kva du brukar pengane på hehe. Synd du ikkje kom vidare etter TopGun.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Lekkert! Hvor fikk du tak i painten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nydelig fly, paint og bilder! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. desember 2007 Mange takk for hyggelig respons . Er alt sceneryet inkludert i FSXA? Og hvor får man tak i navy painten til flyet? Jada, jeg fløy bare rundt på Edwards AB :whistle: , stort nok til mange oppdagelsesferder :grin: . Painten finnes både på AVSIM og Simviation. Synd du ikkje kom vidare etter TopGun.... .......akkh ja, jeg hadde nok ikke noe der å gjøre :blush: , men jeg fikk beholde min PPL :grin: . Nydelig fly, paint og bilder! Slett ikke så verst Odd, men du kommer kanskje med noe som er enda bedre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hehehe. Skitbra fortalt og foreviget! Det er godt å se disse innleggene fortsatt finner veien inn hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 :grin: :grin: Du får det sakt Ernst! Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. desember 2007 Skitbra fortalt og foreviget! Det er godt å se disse innleggene fortsatt finner veien inn hit! jotakk, men det er også skitbra at dåkker to finner veien hit :grin: , du må jo ha stjerner og slitekanter på flere kilo for å slippe gjennom porten her :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skulle gjerne hatt slitekanter for å slippe inn hos han Edward, men den dag ei.... Alle som vet hva Blåse,la.. ...hatt bruker av parafin på en natt ser at oljefondet gir tilbakebetaling i råskap, fandes kleskap og ellers ren brutalitet og presisjon bak enhver flyvende farkost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.