Gå til innhold

Sjåfør for NAVY`n.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

En liten reportasje om sliterne nederst på rangstigen. Det handler om oss som strøk i "Top Gun". Det hjalp ikke det spøtt at æ scoret høyt i luftkampene, når æ etterpå fløy inverted langs hovedgata i "Down Town". Og ikke var det formildende å bryte lydmuren i nærheten av hytta til stasjonssjefen heller. Så det bar raskeste veien tilbake til start, med litt forsiktig arbeidstrening som sjåfør for de høye herrer i NAVY`n. Men vi får se lyst på det, selv om dagene er lange, så får jeg tross alt sett meg litt om i Junaiten :D .

 

na1.jpg

Dagene starter som regel i grålysningen.

 

na2.jpg

na3.jpg

Så bærer det avgårde til dagens første bestemmelsessted.

 

na4.jpg

na4b.jpg

na5.jpg

Vi er innom mange baser, for å hente og bringe alle slags slitekanter.

 

na6.jpg

na7.jpg

Nå har jeg selvsagt ikke lov å snakke om oppdragene, så bildene får tale for seg selv.......

 

na10.jpg

na8.jpg

.......men dagene varer som regel til seinkveld, før man setter nesa tilbake mot hjembasen.

 

na9.jpg

 

Fremdeles handler det om FSXA og FEX. Flyet er det utmerkede freeware

Beech King Air 300 fra AFG , egentlig laget for FS9, men som funker nesten like godt i FSX.

 

Have a nice day.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder av ett aldeles så nydelig fly. En robust maskin som blir brukt i mange tøffe oppdrag over det meste av verden, har til og med fløyet som Air-Force-One med tidligere amerikanske president Lyndon B.Johnson. :) Disse spennende bildene satte jeg virkelig pris på selv om du ikke har lov å si så mye om dette oppdraget. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Mange takk for hyggelig respons :) .

 

Er alt sceneryet inkludert i FSXA? Og hvor får man tak i navy painten til flyet?

Jada, jeg fløy bare rundt på Edwards AB :whistle: , stort nok til mange oppdagelsesferder :grin: . Painten finnes både på AVSIM og Simviation.

 

Synd du ikkje kom vidare etter TopGun....

.......akkh ja, jeg hadde nok ikke noe der å gjøre :blush: , men jeg fikk beholde min PPL :grin: .

 

Nydelig fly, paint og bilder!

Slett ikke så verst Odd, men du kommer kanskje med noe som er enda bedre :D ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...