Mateusz Kostrzewa Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Da var det på tide med det første bidraget fra meg til screenshots-forumet :cool: Parkert på stand 173 på Gardermoen Hva synes dere? Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 UTROLIG bra bilde, men de lensglare effektene fra photoshop ødela veldig mye. Ellers var bilde og vinklingen helt konge Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Pent bilde! Desverre synes jeg det ble litt mye med all den refleksjonen fra solen, burde vært litt svakere. Ser virkelig fram til flere bidrag fra deg i framtiden! Siter
Mateusz Kostrzewa Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Nope, FS9 på en rykende ny maskin Slik kan det gå nå enn begynner å leke for mye med paintshop :blush: Siter
Sindre Holberg Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Er det freeware, og hvor får jeg tak idet? Siter
Mateusz Kostrzewa Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Desverre ikke freeware nei, PMDG, og den er ikke billig Men noe av det beste som er på markedet, etter min mening da... Siter
AMO Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Veldig fint bilde, absolutt! Men er det en sol i bakgrunnen ved halefinnen der? For isåfall skal det ikke være refleksjon fra solen i gatevinduet da solen dermed må være på motsatt side av det den er i dette tilfellet Men for all del, dette var kjempebra! Gleder meg til å forhåpentligvis få se mer Siter
Magnus Eliassen Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hvordan får du "trappen" opp til døra på 747'en og truckene som laster ut og inn av flyet? Flott bilde btw Siter
Mateusz Kostrzewa Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Hvordan får du "trappen" opp til døra på 747'en og truckene som laster ut og inn av flyet? Det er PMDG funkjoner. Må først stille inn hvilke knapper du skal bruke på hver enkel funksjon inn på PMDG menyen, så er det bare å leke seg. På passasjer modellen, altså -400 kan du åpne omtrent alt som er :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.