Pål Martin Olsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som har vært på dette? Jeg har tenkt å ta turen til sommeren, noen som har et par gode tips ifb med dette? Overnatting osv. Skal også gi det i gave, og har hørt av det finnes noen slags gavepakker man kan bestille ifb med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Eik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg var på Duxford airshow 26. oktober i år. Det var ganske kjekt ja...Mange fine gamle fly som var ute å fløy.Det var kjekt å se da de fløy formasjon med spitfire flyene .jeg kan anbefale den turen ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kunne tenkt meg å tatt en hel flysommer i Storbritannia, neste år f.eks kunne man fått med seg RIAT, Farnborough og Duxford, i tillegg til ørten mindre airshows og som om ikke det var nok så har jo så og si alle britiske flyplasser fantastiske spottersteder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eneste dumme til sommeren er at RIAT og Duxford Flying Legends kolliderer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Virkelig? Har ikke oppdatert meg på noen av dem ennå selv, men har lyst til å få med meg et av de større britiske airshowene neste år. Det frister med en tur tilbake til RIAT, men det kunne vært moro å prøvd et av de andre airshowene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.