Vidar Solheim Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvet ikke om denne har vært vist her før? Vertfall, her kommer den! Bugatti vs Typhoon God helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Denne er også Konge. masse crash. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har gledet meg til å se dette helt siden jeg så noen bilder fra "racet" på et annet forum, ikke så veldig overraskende at Typhoonen vant dog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Har gledet meg til å se dette helt siden jeg så noen bilder fra "racet" på et annet forum' date=' ikke så veldig overraskende at Typhoonen vant dog [/quote'] Jeg håpet i forkant på at Typhoonen skulle vinne! hehe... Men likte den luftbrems funksjonen Bugattien hadde her da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg ble litt imponert over at han klarte å følge med på veien han som kjørte bilden der. Jeg hadde vært mye mer opptatt av konkurenten :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg håpet i forkant på at Typhoonen skulle vinne! hehe... Men likte den luftbrems funksjonen Bugattien hadde her da! Jeg regnet nesten med at bilen skulle dra fra ganske bra i begynnelsen av "racet"' date=' rett og slett fordi Typhoonen er mye tyngre, men den hadde neppe med seg noe særlig fuel og da er det rett og slett imponerende hvor fort den akselererer, det kan nok alle som har sett en Typhoon på et airshow skrive under på Her er en annen video fra "racet", ser ut som Typhoonen regelrett knuste bilen, så det var god editering fra Top Gear-folkene sin side [youtube']ne_JQI3sEeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Film nr. 2 Folk dør i den filmen der. Ikke kult. Ang. EF vs Veyron filmen, SJEF! Endelig bruker de et fly som ikke er fullasta med ekstratanker i en slik "bil vs fly film", det er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Fikk litt mere intrykk av hvor fort det gikk av den siste filmen ja (som Fredrik la til) Kan tenke meg det er bra lyd inni Bugattien når EF tar den igjenn! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Denne er også Konge. masse crash. Synes ikke den var konge. Folk blir drept. Synes du burde tenke deg litt om før du poster sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Denne er også Konge. masse crash. Synes ikke den var konge. Folk blir drept. Synes du burde tenke deg litt om før du poster sånt. Enig med deg der Mathias!... Skjønner ikke at folk legger sån ut på nett i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.