AMO Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 For mange år siden var det en dansk serie som gikk på Nrk ved navn "Jagerpilotene", eller "Jagerpiloterne" som er originaltittelen på serien fra 2002. Der fikk vi følge flere danske elever ved ENJPPT, den europeisk-amerikanske jagerflyskolen ved Sheppard Air Force Base i Texas i USA. Jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i denne serien, eller om det er noen som har den og kanskje kan legge den ut her eller sende den til meg? Jeg vil så gjerne se den igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Henger meg på den, jeger også keen på å se den igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 har dere søkt på nrk? mye bra på onlinetv der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ække mye bra på NRK Troil he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da har du ikke sett etter ennå... lett altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Var ingen "Jagerpilotene" på Nrk nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Sandstrøm Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 http://www.studio1-2.dk/Referencer/Tv-programmer/Jagerpiloterne.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Sett på den linken, det ligger bare en trailer der, ikke selve serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Sandstrøm Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er ikke hele serien dette, men bare en liten reklamesnutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Husker den serien, synd det ikke er laget en slik om nordmennene der borte! Men var det ikke en mini-serie som gikk på TV2 for stygglenge siden som het "Med himmelen som arbeidsplass"? Den omhandlet jagerflygere, SAS-kapteiner og en kar som kjøpte seg et cessna sjøfly. Noen som veit hvordan man får has på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Sandstrøm Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Her står det mer om hvordan du kan få tak i den: http://www.studluft.dk/forum/viewtopic.php?p=120&sid=9fdda3ba55aaec957ec969af2d32b1c4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Hehe, jaja, over 500 NOK for den TV-serien blir ikke aktuelt i det hele tatt Men hvis det er eneste muligheten, så er det synd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.