Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har kikket litt på produkter fra Alphasim, og valget fallt på He 111. Denne har en utførelse som det er litt klasse over. Artige effektfiler medfølger også..... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nydelige bilder. Dette er flyhistorie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gunnar...du går verkeleg inn for å øydeleggja nattesøvnen min inatt du! Eg som har vore å fiska heile dag og greier! Men no som du har øydelagt søvnen min kan du gjerne komme med fleire! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2007 Premium Medlem Del Skrevet 11. oktober 2007 Du verden, nå hagler det med gode innslag fra deg . Denne Heinkel`n står på ønskelista mi til FSX. Den er jo laget av WOP-folk, så jeg forventer førsteklasses modell. Stilige bilder, er du langt unna med FSX?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Takker alle sammen! :grin: Den er jo laget av WOP-folk, så jeg forventer førsteklasses modell. Dette visste jeg ikke, men tanken slo meg. Det er mye like kvalitetstrekk med WoP modellene her.... Denne er et langt skritt fremover fra min første Alphasim modell - Catalinaen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Som alltid kvalitet Ønskelista er lang ja, og denne ligger høyt. Får se da om det ikke klør litt i visa'n... Satse på litt mp i høst\\vinter? Bengt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Er definitivt moden for MP - både i FS9 og FSX, så snart jeg er klar med den nye maskinen. DVS - det kommer til å ta noe tid før jeg får leveransen. Og så gjenstår det endel kvelder med installasjoner og tweaking (og endel add-ons som skal kjøpes for FSX) :crazy: Skriver til dere så snart jeg er klar..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Spennende bilder! Jeg har malt opp Alphasim He111'n som den som står på Flysamlingen på GM, må se å få lagt den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.