Bernt Sulebust Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke sikker på om denne har vært postet før... men tåler sikkert å sees igjen... http://www.dailymotion.com/video/xme7s_george-carlin-airline-announcements_life -Bernt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hehehe.Denne har jeg ikke sett før.Morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Den var ny for meg. Tror jeg har hørt noen av vitsen før, av Denis Leary, men er ikke helt sikker. Morro var den ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Rett å slett utrolig bra. Lo så jeg nesten datt av stolen et par ganger her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Litt morsom i starten, men synes dette var litt begrenset. Hele poenget gikk ut på å latterliggjøre den eksakte formuleringen av setningen han tok opp, når det i virkeligheten ikke nødvendigvis sies på den måten. Samme med å ta opp ting F/A sier som er viktig, men latterliggjøre det fordi det ikke er så viktig allikevel. Det er jo viktig, det vet jo enhver raring. Dumt å kalles kaptein, hvorfor det? Det er jo en god indikasjon på mannen som har ansvar for skuta, og på ingen måte et navn for å fremheve personen. Gledesdreper, jeg? Neida, prøver ikke å være det. Noe av det var jo bra God helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke vær så alvorli og serriøs a Martin, dette var jo skikkelig skøy. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Brighten up Martin !! fortsatt god helg ! :grin: -Bernt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.