Steinar Grindstein Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Da er jeg å lillebror i full gang med å planlegge FS treff på Sortland i oktober. Vi regner med å ha lokalene klar mandag/tirsdag. Sjekk her fo oppdatert info de nermeste dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Du skal være velkommen Vidar. Blir enten den 6til7 eller 13til14 oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg bor litt unna, så kommer neppe Men hva er det dere skal gjøre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Men hva er det dere skal gjøre da? Vell. fly selvfølgelig, samt utveksle erfaringer og hjelpe hverandre med problemmer. Ellers blir det kansje et lite kurs/foredrag i modelering å sceneryutvikling til fs. Og for de som holder ut i 2 dager blir det noen timers avkobling utpåkvelden med pizza på en av sortlands spiseplasser med noe drikke attåt selvfølgelig. Einar og Espen, Æ har wiskyen stående klar til dere kommer nordover :grin: Off topic: Ser du bor på Smøla. Søstra mi bor også der, og jeg var der for ca et år siden på besøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Veldig bra "LAN-general". Har reservert helgene for dette og håper jeg kan komme. Hadde vært kjempeartig om Vidar kom med litt "godsaker" . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva heter søsteren din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hørte jeg Wisky and rock's in the air Steinar ? :grin: :grin: Meget bra! Skal vurder å komme en tur,men lover ingenting Du skjønner etter å ha vært på FLG07 netopp,så blir det vel vanskelig å få klarering fra TWR om å dra til Sortland på samme ærend.. Uansett ønsker deg lykke til med LAN'et General Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Dæven Steinar... korti i helvette ska du snask den ræva di t Bodø å lag treff her? Vi e jo fan steike me sultefora på FS-treff her i byen.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Se har ja. Einar. Når det gjelder FS treff har twr ingenting de sku ha sagt, for her er det pilotene som bestemmer reglene og ikke twr :grin: Stian. Når det gjelder din utalese har du alt fått komentar på den på pm :grin: Joda Bodø, æ skal snask ræva mi ned til dere å få til et treff der også for jul skulle jeg tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.