Johan Luiggi Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 http://www.simtube.com/view_video.php?viewkey=3f91bf3c48159f7c24f7 Dette er en helt syk FS-Film fra Flyhalf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fin den Er X-factor et produkt eller refererer de bare til FS:X? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Refererer til FSX ja, sto i credits. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ikke særlig imponert nei, forventet meg mer filmen ut fra jeg leste i overskriften. Filmen har verken bra sammensatt eller av særlig bra kvalitet, men scorer høyt på innhold og mangfold. Har sett utallige bedre filmer en dette ja, men fin var det det må jeg få med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har du noen du vil foreslå Tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ja ja, så ble det ikke FSX film til sammenligning, men hva jeg mente var at fs filmer kan lages utallige ganger bedre en filmen i denne topicen. Som f.eks en av disse http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=355118#Post355118 Men om du skal ha en FSX film til sammenligning fej9EWWLSsw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så ikke på den 1., men så på den Tom pasta .. fy SØREN å det får det se lett ut til å fly!! Den DIGGA jeg .. Film of the year Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.