Geir G Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Vet ikke om noen har nevnt det før, men ta en titt på EuroScope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja Euroscope har vært tilgjengelig for nedlastingen i en del dager nå for de som har tittet innom siden. Får sette meg ordentlig inn i det å se om det er verdig til å erstatte VRC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har sett litt raskt på Euroscope, og det ser lovende ut. Men brukergrensesnittet ser ut til å være forskjellig fra ASRC og VRC, så jeg trenger nok litt tid på å lære å bruke programmet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vet ikke om noen har nevnt det før, men ta en titt på EuroScope \\:\\) Prøv denne liken om ikke den over funker. http://www.euroscope.hu/index2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vi kommer ikke til å lage de spesielle sektorfilene Euroscope trenger før det har blitt testa skikkelig i Sverige. Så de som vil teste det, anbefales å prøve det der. De svensek spesialfilene blir vel lagt ut etterhvert. Jeg og et par andre har testa Euroscope og er absolutt ikke imponert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Testet dette i dag, og for å si det sånn! Jeg liker alternativer, men holder meg til VRC og ASRC som ATC og som Mentor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva er det dere ikke liker iforhold til VRC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 De har noen helt fantastiske funksjoner! Bl.a. LOGG!!! Perfekt under checkouts der mentor ikke kan se når du sender en handoff f.eks, og neste controller ikke svarer fordi han er AFK eller ikke følger med.. Snakker av erfaring.. Og at du kan kjøre lokale sweatbox sessions! Fantastisk! Dog, ikke så lett å bruke som VRC osv.. SKal se om jeg orker å sette meg inn i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.