Martin Svarstad Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Klokka 18:00z, 20:00 lokaltid er det studenttrening på Værnes førstkommende torsdag. Rolf Arne Beck er studenten og vi har planer om å sitte ca 1 time, men vi blir gjerne lenger hvis vi får litt å gjøre! Gjerne litt ifr trafikk denne gangen. Når Rolf har bestått ppl-a teorien nå nylig så er ikke vfr-trafikk nødvendig, men ,som alltid, velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tar dere in newbies? Om jeg fått satt sammen ny PC innen torsdag (om alle komponentene fungerer) Så skal jeg ta meg en tur og prøve mitt første tur på Vatsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er absolutt ikke noe problem. Hvis man er en nybegynner kan vi gjøre hele greia veldig enkelt, ved å holde oss til enkle prosedyrer som f.eks. å gi deg vektorer (altså klareringer som "Turn Left to 180 degrees"). Hvis det er noe som helst du lurer på, så send meg PM igjennom Squawkbox/FSInn så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Om ikke stress spiser meg opp så skal jeg nok klare å holde meg til flight plan. Og prøve å avlaste kontrolør så mye jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Hyggelig med besøk i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Og dette er Værnes-kvelden, altså! Jeg har trening med Lars Petter Hassel fra kl. 18-20 lokal tid, så her er det bare å avlegge Trønderhovedstaden et besøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg kommer =). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Lars Petter finner ikke passordet til VATSIM-kontoen sin så vi må dessverre avlyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 nå er det jo bare å gå på www.vatsim.net Member services Account Changes ID status check Legg in CID Klikk på nummeret under ID wips: Du har passordet i email. Edit: det var i tillegg mail problemer her.. men nå vet dere iallefall hvordan dere får passordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.