Trond Meier Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg sa ikke et kløyva ord jeg.. ditt seilflysertifikat er jo noe vi alle ettertrakter og respekterer deg for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 NÅ kommer tråden til å bli stengt snart.... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg kan ikke se at det er noen her inne som sier noe i mot trafikkflygere. Man synser etter hva som kan være grunnen og jeg tror virkelig ikke at de er så langt unna. Så om du virkelig synes at det er så mange dumme folk her inne som ikke aner skiten, så er det jo strengt talt bare å overse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nå er det vel her strengt tatt snakk om en nestenkollisjon under taksing, hvilket seilfly ikke gjør alt for ofte av egen maskin. Så jeg vet ikke hvem som synser mest her, jeg :whistle: ... som så ofte sagt tidligere; det er lurt å feie for egen dør før en går løs på andres med støvsugeren. For det andre kan jeg ikke se at det er mange som fordeler skyld, men heller påpeker at utkikk under taksing er førstepri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Helikopteret kjem inn midt i blindsona mellom vindussøyla og vinga på Cessnaen. Det er umogleg å sjå eit objekt i den posisjonen som Helikopteret har i forhold til piloten, fordi du ser RETT i venstre vinge. Piloten av heliet var nok opptatt med å navigere OVER taksebana og ikje på sida og fokus var litl feil plass. Skylddeling? tja.... cessnapiloten skulle ha forsikra seg om trafikk rundt seg, og helikopterpiloten skulle hatt litt mindre fart over taksebana. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.