Tom Arild Hansen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei! Har ikke helt bestemt meg om jeg skal selge disse enda, men sjekker om det er noen som kunne tenke seg det - og i så fall hva de er villige til å gi. Begge deler er kjøpt i februar i år. Det er snakk om: a) Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket b) XFX GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvorfor selger du 8800GTX? Er det ikke bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 det er meget bra... Koster flesk også, røflig 5000 lapper pr dags dato om butikken har dem på lager da vel å merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Hvorfor selger du 8800GTX? Er det ikke bra? Joda... det er meget bra. Men jeg kan klare meg med et litt svakere kort, og heller kjøpe annen nødvendig hardware for mellomlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvilken socket er det på prossesoren? Er muligens litt intressert,men ligger dårlig ann økonomisk for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er intel sin socket 775. Denne cpuen er meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Takker Steinar Hvilken prisklasse er du villig for å gi denne vekk får? Jeg er dårlig på å gi bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Hvilken socket er det på prossesoren? Er muligens litt intressert,men ligger dårlig ann økonomisk for tiden. Stemmer at det er Intel 775. Hvilken prisklasse er du villig for å gi denne vekk får? Jeg er dårlig på å gi bud Du får den for 1.200,- hvis ingen andre river seg i håret og ønskr seg den mer. Men merk at jeg ikke kan sende/levere den før tidligst i slutten av neste uke. Endret: Når det gjelder skjermkortet så koster det 4.699 nytt hos Komplett i skrivende stund. Er ikke heeelt sikker på at jeg skal selge det, men hvs noen kan gi 3.700,- eller mer så lar jeg det gå. Det er minimalt brukt, og kun i 5 måneder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hmm...jeg må se an,hvis jeg skal kjøpe den må det bli når jeg før lønning.(rundt 1.September) Men da står valget mellom PSU og GPU. Du får selge den til første som godtar prisen,men du har en potensell kjøper rundt August/September. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Rundt første september er midt i blinken for meg. Da rekker jeg å skaffe noe nytt også. Du får tenke litt på det du da, også får andre si ifra dersom de er interesserte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du har en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Prisantydning på skjermkortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Bare så dere er klar over det. 8800GTX er ikke like stort som ett normalt skjermkort. Man kan si noe alla nesten to i lengda, å det tar to PCI porter i bredden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Jepp! 3.700,- for skjemkortet! Les mer om det hos Komplett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.