Vidar Solheim Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Viss jeg har 2 stk kordinater, kordinater for pkt A. og kordinater for pkt. B Hvordan kan jeg da regne avstanden mellom disse 2 punktene? Tenker på viss jeg skal måle 2 avstander i flightsimen. for og tilpasse objekter til et scenery! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da må du regne ut differansen mellom punktene i X og Y aksen for så å bruke cosinus og sinus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stian Tørnquist Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ett minutt er lik en nautisk mil, eller 1852 meter. Dermed blir en breddegrad 111000 meter og et sekund 30,86 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da må du regne ut differansen mellom punktene i X og Y aksen for så å bruke cosinus og sinus :sick: Er så glad jeg er ferdig med matte og skole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Vold Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanskje dette på linken er noe for deg? Jan http://www.movable-type.co.uk/scripts/latlong.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da må du regne ut differansen mellom punktene i X og Y aksen for så å bruke cosinus og sinus :sick: Er så glad jeg er ferdig med matte og skole. Var ikke dette det de kalte vektor-regning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Kanskje dette på linken er noe for deg? Jan http://www.movable-type.co.uk/scripts/latlong.html Der har vi det jeg leter etter! Takker og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.