Gå til innhold

Registrerings nr?


Anbefalte innlegg

Z-AVT hadde ikke "Victor Trimble" på nesa pr. 6. juni, Z_ARL hadde ikke pr. 7. juli. Z-ALT finner jeg ingen bilder av i det hele tatt. Det er de tre mulige kandidatene. Nå er det bare en drøy måned siden Trimble (pensjonert skipper i Avient) døde, så det kan jo hende det er klistret på ganske nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg la merke til det selv, og som du sier så døde han nylig (i slutten av juni), så jeg tipper klistremerket er helt ferskt.

 

Det jeg så på var det hvite feltet over navnet, og det grå lengre opp/bak. Z-ARL har ikke det hvite feltet, og det grå feltet er rødt på den. Derimot så er Z-AVT identisk med denne maskinen hva de detaljene angår.

 

Jeg ser selskapet står oppført med en tredje maskin, men ifølge selskapets egen hjemmeside, så har de bare to DC-10, nemlig Z-ARL og Z-AVT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...