Karl Mathias Moberg Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Prøver å se om det funker med video her jeg! t8xJmeYdcjU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg vet ikke om du bare postet for å teste video-funksjonen, eller om du ville ha tilbakemeldinger, men jeg har litt kritikk. Jeg syns det ble litt kjedelig og ensformig etterhvert. Syns også man kunne hørt litt motorlyd og ikke bare sangen. Også var det rød tekst og sånn, men ellers syns jeg dette var bra ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Var vel mest for å teste video i screenshots.. Er klar over både valg av musikk, og ingen motor lyd... Jeg får ikke fraps til å ta opp lyd fra FS.. Det er noe veldig rart der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Videoen var av dårlig kvalitet, men bilde derimot var bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. juli 2007 Premium Medlem Del Skrevet 26. juli 2007 Hva i all verden er det som har skjedd med forumet?? Har vært borte i et par uker, og nå forstår jeg ikke ingen ting!? Veldig vanskelig å orientere seg, og fryktelig rotete! Må visst ta en lengre pause, for her var det jo bare kaos :eek: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg er redd du har et poeng. Som du sikkert ser, går det en temmelig heftig debatt i Kaffekroken om det samme. Vi får håpe det skjer justeringer etter hvert, for det ser ut til at det store flertallet reagerer negativt på det nye opplegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.