Hanne Mæland Strand Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hei! Jeg har før lansert ide om buss fra vestlandet (Stavanger, Haugesund, Bergen + omliggende herligheter, litt ut fra påmelding) til FLG 07. Jeg trenger nå å vite konkret hvor mange som er interessert i dette. Svar under her eller på FLG-forumet. Selv om det er morsomt å fly til et slikt arrangement, vil jeg tro at en busstur sammen med en haug andre entusiaster også kan bli svært minnerik. Det blir turbuss med alle fasiliteter, inkludert flygal sjåfør.... -Hanne Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Det er ikke mulighet for strøm på bussen? Kunne tenke meg strøm til laptop.. Vurderer egentlig å ta toget, men vi får se.. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hehe, det er flott. Klarer du deg ikke uten datamaskin på reisen til en 48-timers datamaskin-økt? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 8-9 timers buss tur er ekstreeeemt kjedelig.. Da jeg har allerede kjørt t/r oslo 2 ganger når den tid kommer... Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 8-9 timers buss tur er ekstreeeemt kjedelig.. Da jeg har allerede kjørt t/r oslo 2 ganger når den tid kommer... I følge med ørti likesinnede med samme interesse spørs det om ikke 8-9 timer blir litt for kort Siter
Thomas Olsen Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Tro meg, bussturen blir ikke kjedelig! Jeg, og mest sannsynlig en kompis, skal nok være med, og vi har stått for underholdning på Kystbussen, til stående applaus, så det blie nok spenende skal dere se Siter
Rasmus Spanne Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Slår gjerne følge jeg. Syns det er et bra forslag Siter
Tomas Bakke Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Jeg kunne tenkt meg å sitte på om jeg drar. Har ikke bestemt meg for om jeg skal/kan/bør dra enda. Det er ikke lysten det står på, men har diverse vaktordninger på jobb og gravid frue. Hva blir evt. pris på bussbillett ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.