Gå til innhold

Noen som har sett hva denne karen har fått til ?


Lars Erik Nielsen

Anbefalte innlegg

FYYYYYYYY FA** driiiitbra gjort da!! noe av det beste jeg har sett [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Skulle likt en sånn i stua ja [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er utrolig bra...

Jeg har sett mange forskjellige Cocpiter som denne rundtomkring på nettet, men denne er den desidert beste av dem alle som jeg har vært borti..

Vært artig å bygge en slik sak [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 25-06-2001: Endret av: Stig Enoksen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en stk pc (p3-566 / 384mb ram) har jeg ett slags cockpitsystem som gir følgende "flyopplevelse":

utsyn rett fram via en 20" skjerm og under denne er det montert 3 stk 17" skjermer. 20" skjermen drives av ett tnt2 kort via agp porten og 17" skjermene drives av hver sitt pci skjermkort (8mb kort til 350,- pr stk). Med dette kan jeg kjøre panel som er modifisert og strukket over de 3 17" skjermene slik at panelet på min md83 vises sånn nogenlunde i naturlig størrelse. Med lyset av i rommet (har okkupert "kleskottrommet" )!! og nattflyging i fs2000 gir dette en brukbar "flyfølelse" for en rimelig penge. Med fs 2000 er det enkelt og kjøre utsyn forover og paneler i forskjellige vinduer som du deretter flytter til de respektive skjermene de skal vises i. (dette er faktisk standard i fs2000). Kona liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...