Lars-Erik Knudsen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Masse Privat Jetfly tilsalges. Hvis det er av interesse. Privat Jetfly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Man får faktisk noen Cessna ned i 30.000 dollar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Denne hadde vært noe...lurer på hvaslags sertifikater, utsjekker osv. man må ha for å fly den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Og hvordan lommebok..? tenker da på 100 oktan LL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 ja, den er nok neppe billig i drift heller men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Enig med deg Fredrik, den Saaben var søren meg ikke så gæren. Med dagens dollarkurs får man altså et fiks ferdig jagerfly klar til å fly med under 800 timer på baken for under prisen av hva man betaler for et gjennomsnittlig bolighus i Norge idag. Noen som blir med på en kronerulling her inne? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Så at Coast Air skulle selge sin Jetstream 31, LN-FAM. Kanskje man skulle satset på den å startet med charterruter? Noen her inn som kan fly Jetstream 31? Hehehehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Enig med deg Fredrik' date=' den Saaben var søren meg ikke så gæren. Med dagens dollarkurs får man altså et fiks ferdig jagerfly klar til å fly med under 800 timer på baken for under prisen av hva man betaler for et gjennomsnittlig bolighus i Norge idag. Noen som blir med på en kronerulling her inne? :whistle: [/quote'] er med jeg :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.