Kai Dreyer Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvor lang tid skal det egentlig ta for at man kan "request training" på Vaccsca.org? har jo tatt ATC testen for nesten to uker siden. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Se her du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Ja? Skrev han den for 2 uker siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det har ingenting med at Trond er på ferie å gjøre.. Han kunne fortsatt ha requesta training. Det jeg tror er problemet er at han ikke er "ordentlig" medlem av vaccsca, eller registrert som pilot eller noe sånt, siden han får meldingen "not authed".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Hva gjør jeg da for å få mulighet til å requeste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du skriver en mail til Marek eller noen andre i vaccsca slik som jeg foreslo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Vent til etter ferien.. Da er personer som Trond Meier og Marek Pola tilbake og alle mentorer som meg selv har mer tid til overs og fått gjort unna ferie tider. PS.. Teoretisk eksamen må være bestått på VATEUD før man requester training. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Tom, jeg har bestått eksamen der. Syns bare det er litt rart at jeg ikke fikk muligheten til å requeste training. Siden det er 2 uker siden jeg tok testen, å bestod. Å da hadde dem ikke ferie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det har vel kommet tydelig fram at problemet ikke har noe med at folka dro på ferie, men at du ikke er registrert som atc i vaccsca sin database. Vent til gutta kommer hjem igjen fra ferie så ordner dem fort opp i det. Eller kanskje det er noen andre som kan gjøre det nå? Uansett hjelper det å skrive mail til de som kan være relevante og som kan hjelpe deg. Hvis ikke noe skjer før august så kan du jo bruke tid på å lese f.eks.. På vaccsca, eller vateud-td.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Jaja, men sto noe om at skjedde det ikke noe innen en måned så var ikke testen gyldig lengere.. Har sendt mail til en av de folka så venter i spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.