Gå til innhold

Nye Rygge


Anders Raaum

Anbefalte innlegg

Som nevnt ovenfor skal Iberworld fly fra Rygge en gang i uken til Grand Canaria for Ving, Apollo og Star Tour (med A320 tror jeg)

 

Tyrkiareiser har satt opp en tur til Antalya med en Boeing 737-(800) fra Pegasus Airlines. Første tur går søndag 17. februar.

 

Det skal visstnok være satt opp en "helsetur" for eldre/funksjonshemmede til Kypros eller Kreta, (husker ikke) men dette er bare en engangstur foreløpig.

 

Det skal også ha vært en avtale med EasyJet

 

Norwegian forhandler også om en avtale og kan kanskje ta av i høst

 

Generelt handler alt om pris.

 

Ryanair er nok mindre aktuelt, for å sitere noen linjer i artikkelen ovenfor:

"Et selskap som Ryanair er imidlertid neppe aktuelt for Rygge. Til det kjører selskapet en for tøff prispolitikk. På flere flyplasser forlanger Ryanair betaling for å fly."

 

Vi (flyelskere og næringslivet og en del privatpersoner) ser lyst på denne muligeten for en flyplass i østfold, angående åpningen er det nesten bestemt at den åpner i høst for "innkjøring" av systemene. Les mere om det her! :)

 

Personlig tror jeg at RSL holder kortene tett til brystet og at noen overraskende og kanskje noen store avtaler som kommer fram i media til høsten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det nokk. Ryanair har vel snakket om å starte opp. Så tipper jeg WIF blir å fly defra' date=' tror norwegian også har snakket om å starte opp, men jeg tror det blir i hovedsak charter... I hvertfall i begynnelsen [/quote']

 

Dette er vel din ønskedrøm? ;)

Ryanair har vel aldri "snakket om å starte opp" fra Rygge. Rynaiar snakker forsåvidt med alle, men Rygge har vel aldri vært noen het potet for irene. Norwegian sitter vel foreløpig på gjerdet.

 

Endret: Hvorfor blir jeg automatisk linket til DY når jeg skriver navnet fullt ut?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Ryanair flytter over fjorden eller starter opp ruter ved Rygge i tillegg til rutene som allerede er fra Torp skal jeg jammen spise hatten min! (Det kan jeg trygt si da jeg ikke bruker hatt ;) )

 

Widerøe er vel også tvilsomme da de vel har sagt at de ønsker å styrke satsningen på innriks trafikk fra Torp. Dog er vel Widerøe langt mer sannsynlig enn Ryanair.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...