Gert Andreas Barring Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg vurderer å selge kameraet mitt med vertikalgrep (batterypack). Men da lurer jeg på hva dere er villige til å gi. Jeg ser på 30D i stede for den jeg har nå, men kommer ikke til å selge før muligens kjøp. Så, hva er dere villige til å gi? 4000 er et absolutt minstekrav!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Haha.. Så det blir kamerabytte for deg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva gjør at du setter 4000 som minstekrav når kameraet koster 4400 ca med 18-55mm 3,5-5,6 objektiv og minnekort? Er det bat packen som koster så innmari da eller? Og det er brukt var det slik å forstå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Batterypack + batteri = dyrt! Kan også si at jeg kan hive med en Canon fotobag. Finner ikke bilde av den nå, men skal lete videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har du fått solgt kamera? Er veldig interessert, men er litt usikker ved kjøp av brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 4750,- på elkjøp med 18-55 object Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 4750' date='- på elkjøp med 18-55 object [/quote'] Uten bæreanordning eller batterigrep? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Beinset Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Anbefaler å ikke kjøpe med brukte batterier da de blir dårligere med alder. Lithium-Ion har levetid på 2-3 år, uavhengig av bruk. Kjøp nye batterier, selv om de er dyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 med BG-E3 kan du bruke AA batterier hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Beinset Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hehe. Tror neppe det lønner seg i lengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 - oppladbare da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.