Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da skal jeg ha min utsjekk på søndag!!! Hadde vært hyggelig med litt trafikk. Jeg sitter på Bergen/Flesland APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Med et så fint bilde er det jo umulig å si nei . På tide at jeg flyr litt Dash på vestlandet nå så det passet bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Stavanger ctr kommer til å være oppe også Fint om noen gidder å ta Sola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Skal gjøre mitt ytterste for å komme å gi deg trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Tusen takk til dere som vil komme :-) Jeg har satt meg på Bergen App allerede for å varme opp litt :-) Sees kl 2000 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Tusen takk til alle som kom !!!! Da har jeg fått S3 Ratingen min :-) Tusen takk til min mentor og eksaminator, hadde ikke klart det uten dere! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer. Har ingenting å utsette på servicen i alle fall . Det eneste var at det skulle vart litt lengre.. ble jo bare en tur, men med ny rating sitter du vel ATC senere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 gratulerer, prøvde å komme men dama krevde kvalitetstid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Hehe så du har samme problem hjemme????? Men det er da koselig at de vil ha litt tid med oss da :-) Jeg godtar den unnskyldningen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke rukket å gratulere deg. GRARULERER MED S3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.