Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 I forbindelse med at navnet Braathens forsvinner, ønsker vi i Virtual SAS Norge å arrangere ett lite event. Dette vil da skje Søndag 24 Juni, med avgang fra Oslo klokken 16:30Z. Vi vil da fly Oslo-Værnes-Oslo med Callsignet Braathens. From: Oslo To: Værnes Boarding: 1600Z Depature: 1630Z Route: TOMBO From: Værnes To: Oslo Boarding: 17:30Z Depature: 18:00Z Route: TGA MES Callsign: BRAxxxx (xxxx=Din Virtual SAS Norge ID) Alle som vil kan delta og det kreves ikke påmelding denne gangen. Eneste jeg ber dere om, er å møte opp til satt tid, gjerne litt før og på innlands gatene. Dere kan bli med på hele turen eller bare en av turene, altså enten ENGM-ENVA eller ENVA-ENGM. Med Vennlig Hilsen Virtual SAS Norge Event Coordinator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Eventet er avlsyt av ett korrupt Virtual SAS Norge staff og ikke av meg! Jeg er plutselig ikke Event Coordinator lengre. Mer en det kan jeg ikke si her, de som vil vite mer får kontakte meg på PM eller MSN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hmm synd å høre...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Du trenger jo ikke arrangere det via Virtual SAS Norge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Eventet var en meget god ide, og som jeg sa til deg på MSN, PK, så håpte jeg du kunne arrangere dette på privat basis. Jeg håper du vil revurdere din konklusjon på vår samtale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Ok beklager for mye hopping men endelig beskjed EVENTET ER IKKE AVLYST. Det vil bli Good Bye Braathens event Søndag 24 Juni. Se øverste post for mer info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 skal dere hedre med gamle callsign eller vil dere bruk scanor? e.g Braathens 431 or Scanor 431 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 skal dere hedre med gamle callsign eller vil dere bruk scanor? e.g Braathens 431 or Scanor 431 Står jo klart i første post at callsign skal være BRAXXX xxxx= Din pilot ID i VSN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg syns vi burde hedre Braathens' historie, og bruke callsign Braathens. Hva sier du, PK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Callsign: BRAxxxx (xxxx=Din Virtual SAS Norge ID) Altså Braathens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Lindin Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det skal vel brukes BRA og det uttales på radioen for "Braathens" dette for å hylle Braathes mest. Scannor er et ord satt sammens av Scandinavia og Norway og har lite med Braathens å gjøre . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.