Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei! Skal fly ENCN-EKCH-LEBL-LEJR-LEMD-EKCH-ENCN om 2 uker. Og lurte litt på hvordan sjansene for å få klapp med spansk besettning,er det bare å spørre som i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 er det bare å spørre som i Norge? Har du egentlig så mange andre valg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 er det bare å spørre som i Norge? Har du egentlig så mange andre valg? Finnes mer overbevisende måter, men de er ikke lov i Norge.. Kunne jo vært lov i utlandet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Saken er vel i bunn og grunn den at man må vel spørre enten man er i Norge eller Andeby Sogn i Japan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ser nå at spørsmålet er ganske idiotisk, men er det vanskeligere da? Eller er de fleste spanjoler veldig greie slik jeg har oppfattet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Skader jo ikke å spørre... får du nei, er det ikke nødvendigvis pilotene som ikke vil ha deg der heller. Flere av oss som gjerne vil ha besøk der fremme, men reglene sier strengt at det ikke er tillatt... vi har det faktisk som en prøve-ordning at vi selv kan sitte på klapp dersom vi pendler hjem og det er fullt baki, men det er også eneste omstendighetene hvor vi selv får lov. Helt bak mål, for å si det mildt. Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Takk for godt svar Torbjørn (aka T ) Hos dere må jeg si at det var veldig strengt,men noen steder er jo større fare for terrorisme en andre, og kanskje spesielt litt større land med store byer, noe vi ikke har i Norge. Men vi får bare spørre å se, håper ikke jeg blir kastet ut av flyet fordi jeg spør iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du får ta med en fallskjerm, i tilfelle det skulle skje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Tenkte å spørre på bakken,men en stor myk pute kunne jo vært greit å ha i tilfelle kapteinen skulle finne på å slenge meg ut av cockpit-vinduet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.