Steinar Grindstein Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er det noen som veit hva som skjedde med inboxen til PM her på forumet når Dag la inn det nye forumet? Jeg sletta 50% av alle medlingene jeg hadde før Dag oppgraderte forumet. Ikveld fikk jeg vite at innboksen min var full, og da jeg sjekka hadde jeg godt over 200 meldinger liggende. Jeg hadde ca 30 etter at jeg gikk gjennom alle meldingene før oppgraderinga av Forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg sletta mine meldinger også, men med nytt forum dukket plutselig gamle, tidligere slettede meldinger opp Sletta dem på ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Pussig - Det kan kanskje være at den som har sendt/mottatt samme melding ikke slettet den. Uansett så forsvant 1/3 av datamengden før jeg flyttet, så for meg var hensikten oppnådd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Samme skjedde her. Jeg slettet samtlige PM-er og etter omlegging har jeg meldinger flere år tilbake i innboksen. Men om dette ikke førte til problemer for Dag under omleggingen så spiller det jo mindre rolle. Jeg får bare slette på nytt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 skjedde her også, men det gjorde tydelig vis ikke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hehe, sletta alle mine jeg og noen dager før flyttingen, nå er alle tilbake... :crazy: Aner jeg at serveren ikke VIL at jeg skal slette dem? Spøkelse på gang eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.