Petter Kverneng Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hvordan kan jeg velge en av knappene på yoken min til å være den PTT knappen jeg skal bruke for å snakke med ATC? Funker ikke å velge det i SB menyen :confused: Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Om du har payutgaven av FSUIPC så er det enkelt å tilegne PTT til en knapp på stikka eller yoken. Ta et søk da dette er blitt forklart før, eller send meg en PM så forklarer jeg det der. Siter
Petter Kverneng Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Får ikke sendt deg PM. Du finnes ikke står det:P Jeg så på den andre posten og lasta ned det programmet. Men det skjønnte jeg ikke noe av:P Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Finnes ikke? :crazy: Kanskje jeg har satt noe feil i profilen min? Jeg tar kontakt via mail da. Siter
Martin Svarstad Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Du finnes ikke hos meg heller Ole Siter
Petter Kverneng Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Finnes ikke? :crazy: Kanskje jeg har satt noe feil i profilen min? Jeg tar kontakt via mail da. Takk Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Sendt PM til deg Petter.... hmmm noen som vet hvorfor folk ikke får sendt PM-er til meg? :confused: Takk for info Martin . Edit: fikk et tips om at det kanskje har noe med æ, ø og å å gjøre. Noen andre med slike sære bokstaver i brukernavnet som har opplevd det samme og som har en løsning? Siter
Tom Stian Bjerk Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Sendt PM til deg Petter.... hmmm noen som vet hvorfor folk ikke får sendt PM-er til meg? :confused:Takk for info Martin . Edit: fikk et tips om at det kanskje har noe med æ' date=' ø og å å gjøre. Noen andre med slike sære bokstaver i brukernavnet som har opplevd det samme og som har en løsning? [/quote'] Har du sjekka "Mine Ting"->Mine Preferanser-> og valget "Aksepter private beskjeder fra andre brukere?" ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.