Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 [font:Century Gothic][size:14pt]Må man ha alle disse boksene på siden? De tar masse masse plass. Jeg sitter på en 1024x skjerm og må scrolle til siden for å se alt. Nei, la oss heller få muligheten til 1024 bilder en å ha disse unødvendige boksene.[/size][/font] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Eller ha boksene kun på foralisten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Funker fett med 1280x i alle fall. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Slik - da bruker vi Arial (Inntil noen finner ut at det også er feil ) Personlig må jeg si, at jeg er SVÆRT skuffet over valget - personlig hadde jeg håpet på fonten: "Wingdings"... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hmm! Er også litt gammeldags og liker ikke forandring. Men må si at dette så både smakfullt og ryddig ut. Bra Dag! Hjertesukket mitt må være at alle nyvinninger ofte er så funksjonelle at man drukner i muligheter. Dette gjelder ikke dette forumet spesielt, men alle forum generelt. Stå på Flightsim! Det er min startside og min hovedside. Det er min yndlingsside og min nyhetsside. Flightsim har ingen dårlige sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.