Fredrik Schjetne Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Tenkte bare høre om det er noen som har tenkt og logge på som ATC i Norge ikvell? Hade vert flott med Oslo CTR og muligvis Stavanger CTR. Ha det gott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ukedager kan det bli litt problemer, men på helgene nå er det nesten fullbooket på de mest aktive flyplassene og centerene i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 I Norge heter det kontroll, ikke center. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fint at folk korrekter meg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Heter vel rette, ikke korrekte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Heter vel rette, ikke korrekte Blir vel faktisk "retter" - Fint du retter på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Grande Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Heter vel rette, ikke korrekte Blir vel faktisk "retter" - Fint du retter på meg heller " Fint at du retter på meg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Heter vel rette, ikke korrekte Blir vel faktisk "retter" - Fint du retter på meg heller " Fint at du retter på meg" Fint at du retter på meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.