Gå til innhold

Bell Helikoptersimulator


Rune Karlsen

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Om noen vil se hva jeg har drevet med i det siste så klikk inn på websiden min under linken Helikoptersimulator på hovedsiden.

Helikoptersimulatoren er klar. Fly redningsoppdrag av forskjellig art.

 

Simulatordrift er klar for og utvikle neste prosjekt.

 

Rune Karlsen

 

http://www.simulatordrift.no/

 

 

 

 

 

Fly redningsoppdrag av forskjellig art.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Erlend.

Er i full gang og prosjektet er allerede startet. Antatt ferdig om 3 - 4 mnd. Dette litt spessielle prosjektet er "brennbart" i forhold til utviklingskonkuranse(ikke så vidt jeg vet her på forumet, men ute i markedet) slik at jeg ikke har lyst til å forhåndsanonsere det. Jeg pumper det heller ut i løpet av 3-4 mnd. når det er ferdig. Håper du forstår.

 

Rune Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det koster? Hmm. Mest tid, kommer an på hvor komplisert du vil lage den.

Men bare bygg du, det er mange her på forumet som har startet med dette.

 

Når det gjelder priser på simulatortimer så er det store rabbatter å hente for dere som er registrert her på forumet.

Dette har samenheng med hjelp jeg har fått fra mange av dere tidligere.

 

Rune

 

 

mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.

Dette er kortversonen i serariet.

Pasienten er sterkt skadet og må flys til Lillehammer Sykehus. Helikopteret melomlander på Leirin for å tanke og pasienten får samtidig en sjekk fra lege i sykebilen som står på Leirin.

 

Som sakt dette er kortversonen beregnet på grupper med hotellgjester. 4 stk. personer skal gjennom dette på en time. Senariet på websiden er bare en demo for de som ikke helt vet hva dette er.

 

Eller ligger det mange senarier inne i dette opplegget som er mer tidkrevente i forhold til realistiske senarier.

 

mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det "oppdraget" med buss i elv på Fagernes.

 

Hvorfor i alle dager blir det flydd tilbake til Leirin? For å kjøre ambulanse til ned til Fagernes, eller til Gjøvik eller Lillehammer?

 

Ulogisk.. ""

 

Jo det skal jeg fortelle deg , denne aktuelle dagen var Einar m Kateter som er Overlege på Ahus til daglig på Hytta i som ligger rett ved Leirin, han hørte om denne forferdelige ulykken, og meldte straks fra om at han var på Leirin, og hans spesialfelt var såkalt FSIHFOKPA synderom. Og om det var noen på bussen som led av FSIHFOKPA så sto han klar på Leirin.......

 

FSIHFOKPA Folk som ikke har fantasi og kvervulerer på alt. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.

Dette er kortversonen i serariet.

Pasienten er sterkt skadet og må flys til Lillehammer Sykehus. Helikopteret melomlander på Leirin for å tanke og pasienten får samtidig en sjekk fra lege i sykebilen som står på Leirin.

 

Det hørtes bedre og mer logisk ut ja.. ""

 

Gofi: Bedre å lide av FSIHFOKPA, som du kaller det, enn å ha SSDS.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med asystole grunnet asfyksi med ett snev av hypotensjon.. no good!

 

Tanken er god Rune. Jeg driver å lager endel sykehus rundt om på Østlandet. Så langt nærmer Ahus seg slutten, Stensby er godt på vei, Elverum er klar - har laget padden på Ullevål samt Ringerike Sykehus.

 

Skaff meg noen bilder fra Lillehammer.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.

Dette er kortversonen i serariet.

Pasienten er sterkt skadet og må flys til Lillehammer Sykehus. Helikopteret melomlander på Leirin for å tanke og pasienten får samtidig en sjekk fra lege i sykebilen som står på Leirin.

 

Det hørtes bedre og mer logisk ut ja.. ""

 

Gofi: Bedre å lide av FSIHFOKPA, som du kaller det, enn å ha SSDS.. ""

Og det er?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.

Dette er kortversonen i serariet.

Pasienten er sterkt skadet og må flys til Lillehammer Sykehus. Helikopteret melomlander på Leirin for å tanke og pasienten får samtidig en sjekk fra lege i sykebilen som står på Leirin.

 

Det hørtes bedre og mer logisk ut ja.. ""

 

Gofi: Bedre å lide av FSIHFOKPA, som du kaller det, enn å ha SSDS.. ""

Og det er?

 

Nå er jeg spent Eirik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...