Johan Holmseth Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg trenger en bok om Widerøes historie fra 1934 til 2007 har dere noen å anbefale? event. informasjon på nettet Siter
Stian Lingås Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Kan huske jeg lånte en bok om Widerøe på biblioteket en gang men det er en stund siden så jeg husker ikke hva den heter. Men det finnes. Og Johan. Dette var den verste emne tittelen jeg har sett Info... Siter
Johan Holmseth Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 hehe..skal endre det gidder du å se om du finner tittelen? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har en slk bok Johan,kjøte på en antikvitet. Den strekker seg riktig nok ikke til 2007,men du får iallefall med deg begynnelsen og slikt Jeg skal vurdere om jeg vil gi den bort,den er gammel,men alikevell leser jeg den aldri Siter
Johan Holmseth Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Takk for link Kim flere? trenger så mye som mulig Siter
Jan Gulliksen Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Er det ikke gitt ut ei egen jubileumsbok om Widerøe da? Mener å ha lest om det. Kanskje du kan finne en link på Widerøes nettside? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.