Hans Chr Haaland Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Landet et fly på Flesland nå. Fikk akkuratt sett litt av det, men jeg var litt treig ut døra for og kikke, men det kunne minne særdeles mye om AN-22. Kan det være de samme som var her sist? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 i så fall håper jeg at det står der på fredag (Huff så leit med disse planleggingsdagene ) Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hvis du går inn på denne siden vil du finne Pinair Panama (2Q 205/206) som har tre turer mellom Flesland og Geiteryggen både i dag og i morgen.Kan det være den? Siter
H S Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det tok en AN-22 av fra Flesland ca. 0930 i dag. Han fikk etterhvert klarering til AAL. Sist de var her skulle de til Dubai. For de som aldri har hørt eller sett ett slikt fly; det er en svær maskin med MYE lyd! Han flyr garantert ikke til Geiteryggen. Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 det er en svær maskin med MYE lyd! Det kan jeg bekrefte. Utrolig rå lyd på den maskina når den kom over taket. Ubeskriveligt. Hvis du går inn på denne siden vil du finne Pinair Panama (2Q 205/206) som har tre turer mellom Flesland og Geiteryggen både i dag og i morgen. Noen som veit hva dette er? Siter
Espen Otterstad Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Er vel en ganske vanlig "hikke" i Avinor sitt system det her. Pinair Panama er det i alle fall ikke. Dog er det som vanlig Avitrans som flyr Vildanden mellom BGO og SKE. IATA kode 2Q er en såkalt "controlled duplicate", det er vel årsaken til at det blir litt ball med navnet på selskapet i systemene til Avinor av og til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.