Johan Holmseth Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Får bare feil melding når jeg skal starte Servinfo..kommer bare at informasjonen er 1 time gammel eller eldre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Problemer med serverne.. Hold inne Shift + trykk på VATSIM knappen for å få locale lagrede lister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 men har hatt det sånn siden September Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Sjekk systemtiden på PC-en din opp mot kva tids-sone du har oppgitt at du befinn deg i. Når eg satt systemtid til ein heil dag lengere fram enn det som vart tilfelle fekk eg at all informasjon vart over ein dag gammalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Takk..skal testes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 haha det funket..sto på GMT stilte den på GMT+1 å da funket det..takk regner med at det er der den skal stå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Norge er GMT+1 ja, og GMT+2 om sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 aha..takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.