Gå til innhold

I disse uværstider - landing *real*


Eirik Støylen

Anbefalte innlegg

Det var ikke mye stabilt nei. Er nesten som å se meg i Cessnaen med 2 kts sidevind!

 

Det er mye snakk om det her med global oppvarming for tiden. Så en liten av snutt av Al Gore sin film angående temaet, han engasjerte seg veldig for å få verden oppmerksom på problemet. Dog jeg syns at det stort sett er mye klaging på hvor dårlig det går med verden, uten at mye blir gjort. Men jeg kan jo skjønne hvorfor, er ikke lett å forandre det hverdagslige livet til 6 milliarder mennesker sånn uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det, var en Avro 100 eller BAe 146 dette. Har leita litt etter dette på nettet et par dager nå for det så bare helt utrolig ut.

 

Har bare sett noe lignenede med de filmene med testflyging av Boeing 777 i kraftig sidevind som har vært vist her inne. Disse har dog vært med testflygere, men dette forstod jeg var en "vanlig flyging" med passasjerer.

 

Har noen nyhetsinnslaget så skrik ut. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...