Eirik Støylen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Reuters Kommer vel en liten reklame før innslaget, så vær litt tålmodig Dumt ikke hele landingen kom med. Merkelig fotograf hvis det var HAN som stoppa der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det var ikke mye stabilt nei. Er nesten som å se meg i Cessnaen med 2 kts sidevind! Det er mye snakk om det her med global oppvarming for tiden. Så en liten av snutt av Al Gore sin film angående temaet, han engasjerte seg veldig for å få verden oppmerksom på problemet. Dog jeg syns at det stort sett er mye klaging på hvor dårlig det går med verden, uten at mye blir gjort. Men jeg kan jo skjønne hvorfor, er ikke lett å forandre det hverdagslige livet til 6 milliarder mennesker sånn uten videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det var ikke mye stabilt nei. Er nesten som å se meg i Cessnaen med 2 kts sidevind! hehe, nei de sidevindene på 1-2kts med gust opp til 4 er noe dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Så rimelig ustabilt ut der, ja Jeg for min del gleder meg bare til hvis jeg kommer inn på flyskolen en gang i framtia og blir pilot slik at jeg kan fly i slikt vær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Nokon som såg nyhetene i går, trur det var TV2? Der var det eit fly som tok av i ganske heftig sidevind. Det var i samanheng med uværet i Europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg så det, var en Avro 100 eller BAe 146 dette. Har leita litt etter dette på nettet et par dager nå for det så bare helt utrolig ut. Har bare sett noe lignenede med de filmene med testflyging av Boeing 777 i kraftig sidevind som har vært vist her inne. Disse har dog vært med testflygere, men dette forstod jeg var en "vanlig flyging" med passasjerer. Har noen nyhetsinnslaget så skrik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du finn det på TV2 Sumo web-tv (Uværet koster liv). Fann det etter at eg skreiv den forrige posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.