Steinar Grindstein Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvor kan man finne oppdaterte metar for flyplasser i USA? Jeg sitter nå å flyr til Miami, og har ankomst der om ca 3 timer, men jeg trenger sårt oppdatert metar for å planlegge landinga så bra som mulig. På forhand takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 1. januar 2007 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2007 Er ikke ASv6 godt nok da hvis du bruker dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Joda, men saken er at jeg flyr i fullskjermodus, og vist æ da legger FS ned på oppgavelinja, og tar fram Active Sky for så å åpne FS blir skjermen svart og til slutt kastes jeg ut på skrivebordet. Å dette vil jeg helst slippe etter en 9 timers flytur ifra Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Du har ikke en annen PC som du kan innstallere AsV6 på i Tillegg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 http://www.flightsim.no/forum/showflat.p...true#Post518943 Denne altså: METAR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 1. januar 2007 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2007 Det var da merkelig, men nå bruker jeg WideFS da så jeg har ikke dette problemet. Tidligere kjørte jeg standard oppsett med 1 PC og 2 skjermer og jeg opplevde aldri CTD ved å lukke FS (fullscreenmode) for å sjekke METAR i ASv6. Hva med å koble opp en skjerm til og legge ASv6 over på denn? Kan være et driverproblem du har Steinar, eller DirectX problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dette er en rapport for Miami, Miami International Airport, United States. Denne rapporten ble laget for 40 minutter siden, klokka 18:53 UTC. Vinden hadde en hastighet på 4.1 meter per sekund fra sørøst (130°). Temperaturen var 27 °C, med ett duggpunkt på 19 °C. The temperature feels like 28 °C. Lufttrykket var 1019 hPa. Den relative fuktigheten var 61.6%. Det var spredte skyer i en høyde av 792 meter, brutte skyer i en høyde av 1036 meter, og brutte skyer i en høyde av 9144 meter. Den generelle sikten var 16.1 kilometer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 http://aviationweather.gov/std_brief/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Det var gutten sin det Geir! Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Happy landing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.