Geir Teigo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Endelig en frikveld og mulighet for og starte opp simmen igjen. Noen som vil bli med på en flight f.eks. Amsterdam-Milano? Er åpen for forslag... Logger på 17.45, avgang 18.00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Herlig Geir! Jeg kan desverre ikke bli med, men synes det er utrolig flott at du legger ut slike poster med forslag om en groupflight! Savner det trofaste samholdet noen av medlemmene her inne hadde for noen år tilbake, skulle ønske flere kom men slike poster! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ivar: Blir det gutta på tur i år og eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 ER litt artigere når man er noen sammen ja. Får se om det er noen som henger seg på. Blir så sinsykt lite tid til simming for tiden, så når jeg først skal ut og fly, vil jeg ha god ATC dekning og noe annet enn ENGM->ENBR. Får sjekke på ServInfo hvor turen går i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Endelig en frikveld og mulighet for og starte opp simmen igjen. Noen som vil bli med på en flight f.eks. Amsterdam-Milano? Er åpen for forslag... Logger på 17.45, avgang 18.00. Henger meg på jeg hvis det er ok:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 En fs.no-groupflight i romjulen hadde vært flott. Kan desverre ikke i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 finfint Cato. Jeg logger på som NAX228 på EHAM om 10 minutter. har ikke boota opp enda, så jeg vet ikke hvilken gate jeg står ved. Ruten: EHAM SID LOPIK UN852 MIRGU UT407 HOC UL613 RIPUS UN850 ODINA STAR LIMC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 nettet mitt er nede (er via enellerannen nabo nå) må sette opp routeren min før jeg kommer online... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg eier denne posten Kom meg avgårde 18.10 og er enroute. Lander om 35 minutter. Next time boyz! I mangel av ServInfo kikker jeg innom norge etter denne turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ang. "Gutta på tur" skal seg se hva jeg får mulighet til. Men skal ikke benekte at noe ligger i planene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja det hadde vært flott om vi fikk til en tur i år også! Og da kan nesten ikke destinasjonen bli noe annet sted en LGSM Samos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.